Specialista/ka odboru ICT služby – IT architekt/ka
OTE, a.s., hledá novou posilu do týmu ICT služeb
Jsme operátorem trhu s elektřinou a plynem, s více jak 20lety zkušeností. Jsme respektovaným partnerem účastníků trhu, kteří využívají našich služeb v rámci svého podnikání v energetickém sektoru ČR.
Energetika je strategický a perspektivní obor, který stejně jako mnohé ostatní, staví na informačních a komunikačních technologiích. Prostřednictvím našich IT systémů, dynamicky rozvíjíme a rozšiřujeme naše činnosti operátora trhu a podílíme se tak na rozvoji energetického sektoru.
Chceš být u toho a tvořit budoucnost moderní energetiky s námi? Chceš se podílet na jejím rozvoji nejen v rámci ČR, ale také EU? Do našeho týmu informačních a komunikačních technologií, hledáme šikovnou posilu. Neváhej a přijď se ukázat, třeba zrovna tebe hledáme!
Co tě u nás čeká:
- aktivní účast na strategických projektech a rozvojových aktivitách společnosti,
- spolupráce s business útvary na analýze požadavků a tvorbě funkčních specifikací z pohledu IT řešení,
- oponentura technických návrhů s ohledem na dopady do současné a cílové systémové IT architektury,
- participace na zavádění nových IT technologií on-premis/cloudových řešení,
- participace na digitalizaci a optimalizaci podnikových procesů,
- spolupráce s IT dodavateli systémů (podpora provozních a rozvojových aktivit, dohled nad plněním služeb SLA/KPI),
- poskytování technické podpory externím/interním uživatelům IT systémů,
- sledování technologických trendů, návrh inovací a jejich následná implementace v praxi.
Co od tebe očekáváme:
- zkušenosti se systémovou analýzou,
- znalosti v oblasti enterprise a solution architektury,
- orientaci v systémové integraci – ESB, API, Messaging…,
- základní znalosti v oblasti cloudových řešení – varianty, architektura, poskytované služby,
- znalost SAP řešení, konkrétně produktů (ECC, S/4 HANA, SAP BTP) výhodou,
- VŠ vzdělání, oblast informatiky výhodou
- znalost elektroenergetiky nebo plynárenství výhodou,
- analytické a strukturované myšlení
- skvělé komunikační a dobré prezentační schopnosti,
- angličtina na úrovni B2.
Na co se můžeš těšit:
- dynamický, přátelský a úzce spolupracující pracovní kolektiv, který se práce nebojí,
- možnost dalšího zvyšování kvalifikace a osobního rozvoje (jazykový kurz AJ,…),
- odpovídající platové podmínky,
- pružná pracovní doba – 37,5 hod./týden, možnost práce z domova,
- zajímavé benefity (týden dovolené navíc, osobní účet, kolárna, dotované stravenky, preventivní zdravotní péče,..),
- notebook, mobil,
- neformální setkávání s kolegy,
- kanceláře v jedné z nejlepších pražských lokalit – Karlín (mnoho příležitostí kam zajít na oběd a po práci posedět a poklábosit anebo si jít zasportovat).
Předpokládaný termín nástupu je dle dohody, ale rádi s Tebou začneme spolupracovat co nejdříve.
Více o nás: www.ote-cr.cz
Pokud Tě naše nabídka zaujala, napiš mi, rád se s Tebou setkám.
Ondřej Vích, vedoucí odboru ICT služeb – ovich@ote-cr.cz