Používáme soubory cookies pro správné zobrazení obsahu webu. Setrváním na stránkách vyjadřujete souhlas s naší politikou cookies.
Více informací Rozumím
OTE logo

Přejít na obsah | Přejít na navigaci

/images/level_banner/poze.jpg

Mobilní aplikace POZE (nyní pro FVE do 30 kW)

Připravili jsme pro vás novou aplikaci OTE POZE pro chytré mobilní telefony a tablety, která umožňuje:

  • zadávání a odesílání výkazů o vyrobené a spotřebované elektřině,
  • editaci výkazů,
  • správu odeslaných výkazů,
  • zobrazení a stažení vystavených dokladů o výplatě podpory,
  • přijímání novinek ze systému OTE,
  • informování o změnách systému OTE.

 

 

Jak mohu aplikaci získat:

Aplikace je ke stažení ZDARMA. Vyhledejte text OTE POZE v Google Play (Obchod Play) a App Store v mobilním zařízení nebo klikněte na odkazy:

Obchod Play

App Store

 

 
Postup:

  1. Nastavení lokálního úložiště certifikátů (nezbytné pro přenos certifikátu do mobilního zařízení).
    Videonávod
  2. Vytvoření profilu v aplikaci a aktivace přístupu přes mobilní aplikaci do systému OTE.
  3. Přenesení certifikátu z lokálního úložiště přes portál systému OTE do mobilního zařízení.
  4. Videonávod

    Návod pro mobilní aplikaci, který Vás provede instalací mobilní aplikace i aplikací samotnou, naleznete na této adrese:
    Manuál pro mobilní aplikaci

 

Q/A:


Q: Bude použití mobilní aplikace povinné? Bude ještě fungovat dosavadní přístup přes počítač?

A: Použití mobilní aplikace je nepovinné, jedná se o nadstavbovou doplňkovou službu, díky které mají výrobci možnost mobilního zadávání a editace dat výkazů. Standardní zadávání dat o vyrobené elektřině prostřednictvím portálu OTE zůstane zachováno.


Q: Jak to je s certifikáty? Musím si obstarat certifikát, když budu používat mobilní aplikaci?
A: Pro přístup k systému OTE použijete stávající certifikát. Není potřeba zřizovat další. V rámci aktivace aplikace přenesete privátní klíč z lokálního úložiště do aplikace v mobilním zařízení. Podrobný postup naleznete zde.


Q: Je možné používat chytrý mobil nebo tablet, když nemám předplacena data u mobilního operátora?
A: Ano, to je možné v případě, že máte jiný přístup k internetu (WIFI).


Q: Jaké jsou podmínky a lhůty pro posílání dat přes mobilní aplikaci?
A: Aplikace OTE POZE je součástí systému OTE, pro posílání dat platí stejné podmínky dané legislativou.


Q: Uvidím v mobilní aplikaci všechna data jako v počítači?
A: Mobilní aplikace je primárně zaměřena na vykazování a kontrolu finančního vypořádání. Po přihlášení jsou uživateli k dispozici výkazy zadané jak prostřednictvím mobilní aplikace tak i prostřednictvím webového rozhranísystému OTE a příslušné doklady o výplatě podpory.


Q: Jde používání lokálního úložiště zase zrušit?
A: Vymazáním všech certifikátů z lokálního úložiště se vracíte k původnímu způsobu přihlašování.


Q: Mohu používat mobilní aplikaci POZE, pokud mám vystavený certifikát na čipové kartě?
A: Privátní část certifikátu v případě hardwarového úložiště (čipová karta) bohužel nelze exportovat do mobilní aplikace. Jedná se o nedílnou vlastnost těchto certifikátů. Je třeba opatřit si softwarový certifikát, kde export možný je.