Pro registrované účastníky a výrobce POZE: Portál CS OTE EN
Sandbox 15min sandbox

Personalista/personalistka

Jsme rychle se rozvíjející, moderní perspektivní a stabilní společnost, a protože průběžně přijímáme nové kolegy a kolegyně, potřebujeme posílit náš tým o personalistu/ku.

Jsme operátorem trhu s elektřinou a plynem, jsme respektovaným partnerem účastníků trhu, kteří využívají našich služeb v rámci svého podnikání v energetickém sektoru ČR. Podílíme se na budování celoevropského trhu s elektřinou, plynem a s enviromentálními nástroji. Společně s našimi partnery v EU definujeme budoucnost energetiky v Evropě a implementujeme a provozujeme systémy propojených trhů.

Dynamicky rozvíjíme a rozšiřujeme naše činnosti a k tomu potřebujeme nové kolegy a kolegyně. Přijdeš nám je pomoct najít?


Hledáme kolegu/kolegyni, která by nám pomohla dále rozvíjet personální (HR) agendu v naší společnosti. Přijď nám pomoci s výběrem nových kolegů, zpracováváním úkonů při nástupu, správou dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů a řízení takzvaného životního cyklu zaměstnance spolu s rozvojem firemního a individuálního vzdělávání, interní komunikace a posilování firemní kultury.

Staň se součástí našeho týmu!


Pracovní náplň:

  • spolupráce na vyhledávání nových spolupracovníků, inzerce, komunikace s uchazeči a s tím spojená agenda,
  • péče o nové a stávající zaměstnance,
  • řízení životního cyklu zaměstnanců,
  • rozvoj firemního a individuálního vzdělávání, interní komunikace a posilování firemní kultury,
  • spolupráce se specialistou – mzdová agenda,
  • spolupráce na projektech v souvislosti se svěřenou agendou.

Co bychom od vás potřebovali:

  • SŚ/VŠ vzdělání humanitního zaměření (personalistika, andragogika, pedagogika, ekonomika výhodou) nebo dlouhodobá praxe v oboru,
  • praxe v oblasti náboru a vzdělávání výhodou,
  • samostatnost, ale i schopnost práce v týmu, proaktivně si poradit i se složitějšími úkoly,
  • komunikační dovednosti a spolehlivost,
  • orientace v zákoníku práce a pracovněprávní problematice,
  • znalost MS Office, 
  • znalost SW Pamica a SAP výhodou.

U nás se můžete těšit na:

  • jistotu a zázemí stabilní společnosti v centru české energetiky,
  • dynamický a přátelský tým, který vzájemně spolupracuje a má rád svoji práci,
  • možnost přispívat k rozvoji společnosti a její firemní kultury,
  • 7,5 hodin pružné pracovní doby,
  • odpovídající platové podmínky, home office a sick days,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • zajímavé benefity (týden dovolené navíc, osobní účet, kolárna, příspěvek na stravování, preventivní zdravotní péče, jazykové vzdělávání...)
  • kanceláře v jedné z nejlepších pražských lokalit – Karlín (mnoho příležitostí, kam zajít na oběd a po práci posedět a poklábosit anebo si jít zasportovat)

Předpokládaný termín nástupu je dle dohody, ale rádi s vámi začneme spolupracovat co nejdříve.

Více o nás: www.ote-cr.cz

Pokud vás naše nabídka zaujala, napište mi, ráda se s Vámi setkám.

Magdalena Nardelli, Email: mmaresova@ote-cr.cz

 

Pracovní nabídka ve formátu PDF ke stažení zde.