Personalista/personalistka
Jsme rychle se rozvíjející, moderní perspektivní a stabilní společnost, a protože průběžně přijímáme nové kolegy a kolegyně, potřebujeme posílit náš tým o personalistu/ku.
Jsme operátorem trhu s elektřinou a plynem, jsme respektovaným partnerem účastníků trhu, kteří využívají našich služeb v rámci svého podnikání v energetickém sektoru ČR. Podílíme se na budování celoevropského trhu s elektřinou, plynem a s enviromentálními nástroji. Společně s našimi partnery v EU definujeme budoucnost energetiky v Evropě a implementujeme a provozujeme systémy propojených trhů.
Dynamicky rozvíjíme a rozšiřujeme naše činnosti a k tomu potřebujeme nové kolegy a kolegyně. Přijdeš nám je pomoct najít?
Hledáme kolegu/kolegyni, která by nám pomohla dále rozvíjet personální (HR) agendu v naší společnosti. Přijď nám pomoci s výběrem nových kolegů, zpracováváním úkonů při nástupu, správou dokumentů týkajících se pracovněprávních vztahů a řízení takzvaného životního cyklu zaměstnance spolu s rozvojem firemního a individuálního vzdělávání, interní komunikace a posilování firemní kultury.
Staň se součástí našeho týmu!
Pracovní náplň:
- spolupráce na vyhledávání nových spolupracovníků, inzerce, komunikace s uchazeči a s tím spojená agenda,
- péče o nové a stávající zaměstnance,
- řízení životního cyklu zaměstnanců,
- rozvoj firemního a individuálního vzdělávání, interní komunikace a posilování firemní kultury,
- spolupráce se specialistou – mzdová agenda,
- spolupráce na projektech v souvislosti se svěřenou agendou.
Co bychom od vás potřebovali:
- SŚ/VŠ vzdělání humanitního zaměření (personalistika, andragogika, pedagogika, ekonomika výhodou) nebo dlouhodobá praxe v oboru,
- praxe v oblasti náboru a vzdělávání výhodou,
- samostatnost, ale i schopnost práce v týmu, proaktivně si poradit i se složitějšími úkoly,
- komunikační dovednosti a spolehlivost,
- orientace v zákoníku práce a pracovněprávní problematice,
- znalost MS Office,
- znalost SW Pamica a SAP výhodou.
U nás se můžete těšit na:
- jistotu a zázemí stabilní společnosti v centru české energetiky,
- dynamický a přátelský tým, který vzájemně spolupracuje a má rád svoji práci,
- možnost přispívat k rozvoji společnosti a její firemní kultury,
- 7,5 hodin pružné pracovní doby,
- odpovídající platové podmínky, home office a sick days,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- zajímavé benefity (týden dovolené navíc, osobní účet, kolárna, příspěvek na stravování, preventivní zdravotní péče, jazykové vzdělávání...)
- kanceláře v jedné z nejlepších pražských lokalit – Karlín (mnoho příležitostí, kam zajít na oběd a po práci posedět a poklábosit anebo si jít zasportovat)
Předpokládaný termín nástupu je dle dohody, ale rádi s vámi začneme spolupracovat co nejdříve.
Více o nás: www.ote-cr.cz
Pokud vás naše nabídka zaujala, napište mi, ráda se s Vámi setkám.
Magdalena Nardelli, Email: mmaresova@ote-cr.cz
Pracovní nabídka ve formátu PDF ke stažení zde.